רמון תוקף את הממשלה: "תבקשו סליחה מהשמאל"

    רמון תקף ב'קול חי' את מדיניות הממשלה הנוכחית ואמר כי "ממשלת הליכוד טוענת כי הטרור הערבי הוא לא משהו חדש אלא הוא קיים מאז ומתמיד, אז בבקשה שיתנצלו בפני ממשלות השמאל על האשמות שלהם בעבר כי הן אשמות בטרור הערבי"
    דוד לזר 6 Comment on רמון תוקף את הממשלה: "תבקשו סליחה מהשמאל"

    שר הפנים לשעבר חיים רמון הציג ב'קול חי' את התנועה החדשה שבראשותו • "התנועה שמה לה למטרה לפעול למען ניתוק הכפרים הפלסטינים שסופחו לירושלים"

    צילום: Assaf Shilo/Israel Sun
    רמון תקף ב'קול חי' את מדיניות הממשלה הנוכחית ואמר כי "ממשלת הליכוד טוענת כי הטרור הערבי הוא לא משהו חדש אלא הוא קיים מאז ומתמיד, אז בבקשה שיתנצלו בפני ממשלות השמאל על האשמות שלהם בעבר כי הן אשמות בטרור הערבי"
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (רביעי) ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' הציג שר הפנים לשעבר חיים רמון את התנועה החדשה שבראשותו – 'התנועה להצלת ירושלים היהודית' שמטרתה להחזיר את ההגנה לתושבי ירושלים על ידי גדר הפרדה בין מגורי היהודים לכפרים הערבים.

    רמון תקף ב'קול חי' את מדיניות הממשלה הנוכחית ואמר כי "ממשלת הליכוד טוענת כי הטרור הערבי הוא לא משהו חדש אלא הוא קיים מאז ומתמיד, אז בבקשה שיתנצלו בפני ממשלות השמאל על האשמות שלהם בעבר כי הן אשמות בטרור הערבי".

    היום ערכה התנועה שבראשות רמון סיור לאורך נקודות חיכוך לאורך גדר ההפרדה בירושלים, ובו השתתפו שאול אריאלי, אליק רון, אמיר חשין, דוד צור, חיים רמון, ואריה עמית.

    מהתנועה נמסר כי "על רקע גל הטרור של החודשים האחרונים הפוקד את ירושלים יוצאה לדרך תנועה ציבורית חדשה בשם "להציל את ירושלים היהודית". התנועה שמה לה למטרה לפעול למען ניתוק הכפרים הפלסטינים שסופחו לעיר אחרי במלחמת ששת הימים ולהקמת גדר הפרדה ביטחונית שתחצוץ בינם לבין ירושלים".

    "הרוח החיה מאחורי היוזמה החדשה הוא השר לשעבר חיים רמון והצטרפו אליו שורה של אישים ממחנה המרכז-שמאל ובכירים לשעבר במערכת הביטחון, בהם השר לשעבר מאיר שטרית, האלופים במילואים עמי איילון, עמוס ירון ועמירם לוין, מפכ"ל המשטרה לשעבר אריה עמית, ניצב בדימוס אליק רון, לשעבר מפקד המחוז הצפוני של המשטרה, הח"כים לשעבר יוצאי העבודה חגי מירום וניסים זוילי, הסופר אלי עמיר, אמיר חשין שהיה היועץ לעניינים ערבים של ראש עיריית ירושלים לשעבר טדי קולק וכן פעיל השמאל שאול אריאלי, פובליציסט ומומחה בנושא הסכסוך הישראלי- פלסטיני, ירושלים ומכשול ההפרדה", נאמר.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      יש המון צדק בדבריו!

    2. 4

      יש בדבריו מן האמת

    3. 3

      פוליטיקאי קטן ומושחת שהיה שותף לפגיעה באנשים מעוטי יכולת ,ופגיעה במתנחלים,בא להטיף מוסר,איש קטן שנועד לכשלון בכל מעשיו

      1. חיים רמון דאג לשיוויון בזכויות בבריאות בחוק ההיסטורי של ביטוח בריאות. שאל את ליצמן שר הבריאות ואיציק כהן מהאוצר, והם יסבירו לך!נועד לכישלון? אריק שרון העיד עליו שהוא היה אבי גדר הביטחון ותוכנית ההפרדה. במקום שיש גדר ביטחון שלמה וומושלמת = שמה יש ביטחון!!!